Trodnevna dijeta

Postoje brojne verzije ove dijete, ali za koju god da se odlučite, zapamtite da ne smete da je praktikujete na duži rok.

Trodnevna dijeta Foto: Shutterstock

Ova vrlo popularna dijeta potiče iz osamdesetih godina 20. veka, kada je faksom išla od jedne do druge osobe, pa je poznata i pod imenima: vojna, mornarska, dijeta klinike "Klivlend"...

Stoga postoje i mnoge njene verzije. Najčešći oblik trodnevne dijete uključuje unos velike količine tunjevine i raznog povrća tokom dana, kao i porciju sladoleda uveče.

Čak je, prema jednoj verziji, preporuka da se prvog dana samo pije voda, drugog dana uzima voće i voćni sokovi, dok je treći rezervisan za povrće i sokove od njega. Najpopularnija trodnevna dijeta je ona uz koju ide plan obroka, sa određenim doručkom, ručkom i večerom:

1. dan:

Doručak: čaj ili kafa («crna»), pola grejpfruta (može da se zameni sokom od celog grejpfruta), komad tosta premazan kašikom maslaca od kikirikija.

Ručak: pola šoljice tunjevine, komad suvog tosta, čaj ili kafa (mogu da se zaslade veštačkim zaslađivačem).

Večera: 100 grama nemasnog mesa (ćuretina ili piletina), po jedna šoljica (100 grama) pasulja i šargarepe, jedna jabuka, šoljica sladoleda od vanile.

Na sledećoj strani pročitajte više o sledećim danima dijete...




bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...